Forside/ .../ 360 graders virksomhedstjek

Få et 360-graders virksomhedstjek

Tag turen hele vejen rundt om din virksomhed sammen med vores virksomhedsrådgivere og find ud af, hvor din virksomhed er sårbar, og hvad du bør sætte ind overfor.

Du ved det helt sikkert. At være selvstændig eller freelancer er andet og meget mere end at løse en opgave. Det handler om din drøm og forretning. Og bag ved det kommer også det praktiske og formaliteterne, som hænger sammen med det at drive virksomhed.

Det kan være svært at holde et skarpt øje på det hele. Derfor tilbyder vi dig dette tjek, hvor vi sammen med dig gennemgår alle de ting, det er vigtigt at have styr på som selvstændig. Samtalen vil selvfølgelig tage afsæt i, hvordan din virksomhed er sammensat, og hvad dit fokus er.

Et 360-graders virksomhedstjek foregår over telefon, så det er nemt for dig, lige meget hvor i landet du befinder dig.

Under samtalen kan du f.eks. få svar inden for disse områder:

Juridiske forhold og kontrakter

  • Har du styr på dine kontrakter og aftaler?
  • Har du brug for skabeloner til kontrakter?

Medarbejderforhold

  • Hvordan er lovgivningen, når man har ansatte?
  • Hvad med løn og ansættelsesvilkår?
  • Hvad er reglerne omkring ferie og sygdom?

Forsikring og pension

  • Hvad er din økonomiske situation, hvis du må lukke din virksomhed?
  • Hvilke muligheder giver det at være med i en a-kasse og tegne Lønsikring.
  • Hvordan er du forsikret ved sygdom eller arbejdsskade?
    - Sygeforsikring
    - Forsikring af driftstab ved sygdom
    - Sundhedsforsikring
    - Private- og erhvervsforsikringer
  • Hvordan sparer du op til pension?

Dit arbejdsliv

  • Har du balance mellem arbejde og fritid?
  • Døjer du med stress, elle trives du ikke med dit arbejde?
  • Har du brug for efteruddannelse eller ny viden?

Salg og markedsføring

  • Hvordan kan du optimere dit salg?
  • Har du brug for sparring omkring markedsføring?

Økonomistyring og finansiering

  • Hvilke muligheder har du for at søge finansiering ved f.eks. Vækstfonden?
  • Har du brug for sparring om regnskab, skat, moms og afgifter?

Kunne du tænke dig et 360-graders tjek af din virksomhed?
Så ring til os, så aftaler vi en tid for en samtale. Ring på 7227 7427 eller skriv dit navn og nummer i boksen nedenfor, så ringer vi dig op.

Ring mig op

Bliv ringet op og få en uforpligtende snak om, hvad Krifa kan hjælpe dig med.

Her kan du læse mere om, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger.

KVITTERING

Sådan laver vi et 360-graders virksomhedstjek

Når vi laver 360-graders virksomhedstjek, bruger vi det, vi kalder Væksthjulet, som arbejdsredskab. Det sikrer, at vi sammen med dig, kommer hele vejen rundt om din virksomheds udfordringer og muligheder.

Væksthjulet viser 4 udfordringer, som alle virksomheder har. Det er det samme i alle brancher, alle livsstadier og uanset størrelsen på din virksomhed. Det er de grundlæggende ting, der skal til, når man bygger en virksomhed op:

  • Alle virksomheder har brug for et attraktivt forretningskoncept, en teknologi,et produkt eller en service, nogle gerne vil købe.
  • Alle Virksomheder har brug for en stærk organisation, en dygtig og handlekraftig ejerkreds eller bestyrelse, gode og attraktive medarbejdere, samt nogle stærke samarbejdspartnere.
  • Alle virksomheder har brug for nogle varige kunderelationer, et godt netværk,en god markedsføring og et kontinuerligt salg.
  • Alle virksomheder har brug for en profitabel virksomhedsdrift, så de tjener penge og har styr på driften.

Når vi laver et 360-graders virksomhedstjek, bryder vi de 4 udfordringer ned i 20 fokusområder. De 20 fokusområder, vil sikkert være nogle, som du allerede kender, eller måske allerede har arbejdet med, eller har tænkt på at arbejde med på et tidspunkt. På denne måde sikrer vi at komme hele vejen rundt om virksomheden og undgår blinde pletter.

Vi kan nu gå igennem virksomheden skridt for skridt, beslutning for beslutning og finde de områder, der skal arbejdes med. Når vi i samarbejde har fået sporet os ind på, hvad din virksomhed skal arbejde med, så udarbejder vi en 30-60-90 dags handlingsplan. Den sikrer, at beslutningerne bliver implementeret, og at du ved, hvad du skal gøre de næste 3 måneder.


Fandt du, det du søgte?
Ja
Nej
Ville du have ringet ind, hvis du ikke fandt, hvad du søgte på krifa.dk?
Ja
Nej

Mange tak for din tilbagemelding.

Vi arbejder hele tiden på at gøre krifa.dk bedre, og vi er glade for, at du tog dig tid til at svare os.

Du kan altid benytte dig af vores søgefunktion her på hjemmesiden. Hvis du ønsker, at vi kontakter dig, skal du skrive til os her.