Forside/ Inspiration/ Arbejdsmiljø/ Kaos-kontor eller effektiv arbejdsplads?
Forside/ .../ Kaos-kontor eller effektiv arbejdsplads?

Kaos-kontor eller effektiv arbejdsplads?

Vidste du at kontorets indretning ofte er en overset ressource? Og at du kan indrette dig til mere trivsel på arbejdspladsen? Så lyt med her og få opskriften.

Ikon podcast
konsulent
Ninna Holch Trubka

Tænker du nogensinde over, hvordan din arbejdsplads er indrettet, hvordan skrivebordene er placeret i forhold til hinanden, eller hvor langt der er til kopimaskinen?!

I denne podcast taler vi med Mads Lindholm om, hvorfor kontorets indretning ofte er en overset ressource. Hvorfor den gode arbejdsplads er den, der har mange forskellige rum, der passer til arbejdets forskellige opgaver – og ikke mindst hvordan du selv kan indrette dig til mere trivsel.

Mads Lindholm en af pionererne inden for anvendt arkitekturpsykologi og strategisk indretning af vidensarbejdspladser, og forfatter til flere bøger og artikler om arbejdspladsens fysiske omgivelser og udvikling. Mads står desuden bag firmaet Lindholm Erhvervspsykologi 

Vi har +100 podcasts
Vores podcasts er for alle - om du er medlem eller ej.

Var indholdet interessant?
Ja
Nej

Vi har modtaget din kommentar

Dette kan også have din interesse