Klagemuligheder i Krifa

I Krifa arbejder vi for og værner om din trivsel – også når noget er gået galt i din kontakt med os. Derfor tager vi altid din klage alvorligt!

Sådan klager du til Krifa A-kasse og Krifa Fagforening

Føler du dig dårligt behandlet i enten a-kassen eller fagforeningen, eller er du uenig i en afgørelse, du har modtaget? 

Så kan du nemt og sikkert sende din klage til os. Vælg det emne, der passer bedst til din klage, og skriv ’klage’ som noget af det første i din besked. 

Klagefrist

Ønsker du at klage over en afgørelse? Så skal du huske at klage, inden der er gået fire uger, fra du modtog din afgørelse.

Sådan klager du til Krifa Forsikring

Er du uenig eller utilfreds med en afgørelse, du har modtaget om din Lønsikring? Se, hvordan du klager til Krifa Forsikring.
 

Åbningstider

Mandag til fredag: 08.00 - 18.00

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Så er du velkommen til at ringe til os på telefon 7227 7227.